söndag, mars 15

Munken igen

I fredags var jag på bio med Hanna och Markus från korridoren. Vi såg Watchmen, en aktion/thriller/drama-film med superhjältar och en hel del slagsmål och blod. Trots allt det så var den faktiskt bra. Visst var det lite för mycket våld och väldigt överdrivna slagsmål men den var liksom bra gjord och med ett bra tema. Sevärd om man tål yxhugg i huvudet och ben som går av som småkvistar.

I går var det födelsedagsfest hos en arbetsterapeut som Hanna känner. Jag skulle inte säga nej till att ta över hennes lägenheten, en nyrenoverad 2 rok i innerstan. Vi var 8 st på "festen", de flesta arbetsterapeuter från olika arbetsområden. Efter den trevliga förfesten gick vi till Munken och där var det lika kul som förra helgen.
Lite nattmat på maccedonken och en kort promenad hem till Uddens gränd. Kom i säng kl 3.


Nya partyväskan


Gårdagens outfit

Vaknade halv tolv idag. Så jag har inte hunnit med så mycket men jag har tagit mig lite frisk luft i alla fall. Försöke hitta hotellet där mor och far ska bo när de kommer ner men jag måste nog kolla på kartan en gång till. Och kanske ta med kartan när jag letar nästa gång.

Inga kommentarer: