torsdag, april 9

Åh härliga helg!

Igår kom päronen från norr med båten och med sig hade dom, förutom gråmulet väder, parfymen jag beställt från Kicks, påsk-te från Kerstin och en påse med min sprit. Så i helgen blir det verkligen kalas :-)

Efter en liten promenad runt stan visade jag dem Uddens. De blev nog lite imponerade av det påskpyntade köket.
Sedan gick vi ut i regnet och kom typ 30 minuter tidigt till middagen på Isola Bella. Pizza Parma kan varmt rekommenderas. Jag blev mätt efter halva men det blev bara några kantbitar kvar till slut. I morse var jag fortfarande mätt.

Idag blir det påsklunch på jobbet, biltur norrut och middag på bolaget.
Under tiden jag jobbar byter pappa däck på min bil och ev så kör de igenom biltvätten också. Jag får nog bjuda på en öl som tack. En Wisby Kloster.

1 kommentar:

maria carlander sa...

schysst, ibland lönar det sig att bo söderut...