fredag, juni 26

Skojar du eller!!??

Maria: "Hej, vad gör du?"
Jag: "Kollar på tv"
M: "Vad ska ni göra i helgen?"
S: "Gå på konsert och åka till Stora karlsö, ha stor grillfest på Uddens och gå ut."
M: "Finns det biljetter kvar?"
S: "Öh..det vet jag inte..Hur så?"
M: "Kan du hämta mig vid hamnen 00:20 inatt? Jag ska kliva på färjan nu"
S: "!!!???"

Kort sammanfattning av ett telefonsamtal med syster igår kväll. Jag har inte sovit mkt i natt och ser verkligen framemot allt kul som ska hända i helgen, mer än vad jag redan gjorde nu när syrran är med.
Nu ska jag försöka koncentrera mig på att hinna allt jag ska göra idag, sista dagen på jobbet. I eftermiddag blir det fika, sedan hem och duscha och ut på stan och ta en öl innan konsert med Caroline af Ugglas på Wisby Strand.

Inga kommentarer: