söndag, augusti 16

Helgen är slut och vm har börjat

Så är helgen snart slut. Idag kommer det knappast bli mer än en maskin tvätt, en promenad, en dusch och friidrotts-vm (Musse vidare till final!). Lagom slö söndag.

Igår var det kräftskiva på Uddens. Oskar hade med ett stort gäng. Vi boende på Uddens (jag, Anna, Hanna och Annas kompis Madde) hade ätit pizza på Isola bella innan så vi orkade inte äta några kräftor. Men det var trevligt i alla fall. Som vanligt utgång till Munken och som vanligt var det kul. Mer bekant folk än vanligt ute, vi gick dock hem strax efter klockan ett så det blev en rätt lugn kväll.

Igår började jag min korta intensivträning (mindre än 2 veckor kvar) inför Blodomloppet då jag ska försöka orka springa 10 km. Det blev 50 minuters löpning igår, men det var ju absolut inte en mil....

Så kommer också lite bilder från utflykterna med mamma och pappa. På torsdagen när jag kom från jobbet åkte vi till Tofta Strand och badade (pappa solade) sedan åt vi middag på Bolaget.

Sko-utstallation på Fårö

Fika på Sylvis Döttrar

Resultatet av vår drejning för många veckor sedan. Hannas, Annas och min

1 kommentar:

Anonym sa...

Va har ni varit och hämtat eran drejning snabbt jobbat tjejer