torsdag, augusti 27

springtrött igår, sovtrött idag

Soligt var det igår och mycket folk också. Över 2000 som tog sig fram 5 eller 10 km i vackra Visby. Mina 10 km kändes bra, klarade mig på precis en timme och 5 sekunder :-)
Trodde det skulle kännas mer i benen idag men det känns ok faktiskt, trots att jag sprang om alla som gick uppför mördarbacken från hamnen upp till Söderport.

Däremot är jag tröttare än tröttast idag. Trots att jag gick och la mig strax efter kl22 igår. Hade jag inte varit chaufför till Hemse i morse hade jag nog somnat i bilen. Får nog sova i tid ikväll också så att jag orkar med sjukhusfesten på fredag :-)

Bonus
Gårdagens kändisar: Tommy "Keno" Wahlgren var konfrencier, Linnea Gustafsson (nyligen VM-tvåa i orientering) sprang 10 km och så tror jag att jag såg Olle Sarri också.

Inga kommentarer: