måndag, augusti 3

Upp och ner

Pust! Min fullspäckade semester är slut och nu har värmen kommit tillbaka till stan.
Det var helt underbart att komma hem och träffa alla som jag inte sett på länge (ev kommer bilder senare). Jag har badat, fiskat, solat, badat, lekt med kent, lekt med kusiner, badat, fikat, ätit, badat och köpt en vinterjacka. Och lekt med Kent igen :-)

Helgen gick fort och nu är det jobb som gäller igen. Idag jobbar jag i Hemse så det är inte fullbokat. Det är det däremot resten av veckan tills jag är tillbaka i Hemse igen på torsdag. Då blir det förmodligen lugnt igen. Upp och ner, fram och tillbaka. Ungefär som min semester :-)

Nu är det medeltidsvecka så stan kryllar av narrar, hovfolk och bönder. En och annan riddare har jag också sett. Bland annat på ICA.

1 kommentar:

ragnar sa...

GUD VAD TREVLIGT.

http://ragnarj.blogspot.com