tisdag, september 8

tänk positivt!

Verkar inte som att jag flyttar till Orsa. Jobbet kommer att erbjudas en annan, men de är inte helt klara ännu så det finns väl någon pytte-procents chans kvar men knappast troligt.....

Så då släpper jag det och ringer andra jobb som jag har sökt. Än har jag inte fått tag i någon men jag jobbar på det.

Tänk positivt istället. Kanske kan jag få hit lillasyster med kille några dagar innan jag flyttar härifrån. Och vilken dag som helst får jag Bröd-Martins bok och mina traderavinster med paket på posten. Tänk att det alltid är så kul att vänta på paket :-) Och att lite nätshopping kan göra en på bra humör :-)

Igår dansade jag BodyJam på Visby träningscenter. Det blev jag också glad av, även om jag var något ringrostig och inte riktigt hängde med. Idag blir det löpning, då är det inga problem att hänga med.

1 kommentar:

Sofia sa...

Jag och Jesper kommer :-D