söndag, oktober 4

Mitt nya liv

Nästan två veckor av arbestlöshet blev det. Men jag har inte varit sysslolös precis. Har tagit det lite lugnt men ändå hunnit med en del.
Framförallt packat och umgåtts.

Nu är packningen upppackad igen. Så gott som. Och så här ser den nya lyan ut. Det fattas lite möbler och tavlor för att det ska se bra ut men det kommer senare i höst. Den har definitivt potential att bli riktigt fin. Mest gillar jag köket just nu, det känns mysigast. Kanske för att det är möblerat :-)

vardagsrum

hall

sovrum


kök

badrum

Har nyss vinkat hejdå från balkongen. Nu ska jag tvätta, städa, handla, slappa och förbereda mig inför morgondagen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

snyggt jobbat vilka snälla personer som har hjälpt dig med allt detta i helgen dom måste vara supereffktiva.

sonja sa...

oh ja! supersnälla och supereffektiva!

ragnar sa...

jadu nice men är du nöjd men utsikten från köksförnstet igentligen ???