tisdag, januari 5

så var det lite helg igen :-)

Jag jobbar i och för sig idag men tror jag kan gå ifrån lite tidigare än vanligt.

Känner mig förvånandsvärt fräsch i benen trots skidåkning två dagar i rad och gårdagens 1,5 timme spinning. Idag väntar den jobbiga skidgympan, så imorgon lär jag ha lite (troligen mycket) träninsgvärk. Hoppas dock att jag kan åka lite skidor på morgonen för att sedan se på touren. Tyvärr utan Jönsson som uppenbarligen är i superform. Men jag håller på Hellner nu.

På eftermiddagen ska jag hjälpa Elisabeth att bära lite möbler. Och efter det kanske jag orkar städa lite. Dammtäcket börjar bli tjockt nu.

Sa jag att jag är ledig imorgon? :-)

2 kommentarer:

Jens sa...

jasså är du ledig!
varför då?

sonja sa...

för att det är en röd dag såklart, men jag har fullt upp ändå :-)