lördag, maj 22

Helgen är här igen, och snart slut

Veckan har som vanligt gått fort. Vissa dagar mycket på jobbet, andra dagar mindre. Vissa dagar träning, andra inte.
Igår var jag äntligen till Mora med cykeln så att den ska få bli hel och i toppform. Jag har än inte anmält mig till Siljan runt och jag är lite tveksam. För att orka 12 mil och kunna njuta lite av utsikten kanske man borde ha cyklat lite innan. Lite mer än jag hunnit i alla fall.

Idag var jag också till Mora. Efter att jag dammtorkat, dammsugit och skurat golven så var jag värd det. Köpte en skjortblus på hm, ett par 3/4 byxor och tog en fika på Kaffestugan. Provade lite bikinitoppar också. Men kunde inte bestämma mig så jag får göra ett nytt försök senare.

Har också varit lite konstnärlig idag och målat min anslagstavla lila, med svart ram. Sedan ska jag köpa nålar i silver eller guld och hänga mina halsband på den. Det kommer att bli såååå snyggt :-)

Inga kommentarer: