tisdag, maj 25

Inte alltid som planerat....

-Jag är inte anmäld till Siljan runt. Cykeln är inte klar än och jag kommer ändå inte ha tid att cykla nåt i helgen så det är kört. Ska nog anmäla mig till Cykelvasan istället.

- Min "så snygga" anslagstavla för halsband blir inte så bra som jag tänkt. Oljefärg på kork går inte så bra. Det torkar inte... Har inte kommit på hur jag ska lösa det än. Men till slut blir det nog bra.

- Jag kommer att missa första halvan av Eurovision finalen på lördag. Inte bra. Men istället sitter jag i Rättvik i ett stort tält och gapar åt Joe Laberos alla trix. Det ska bli himla kul. Och vi kommer att hinna hem innan tävlingen är avgjord. Ingen fara på taket.

- Gick och la mig tidigare i går kväll för att kunna springa imorse men det blåste så mkt så jag somnade om.... På nåt vis så får jag lov att hinna med det ikväll istället

- Boka tid hos folktandvården är så gott som omöjligt. Ett års väntetid i Orsa. Till Mora kunde jag efter en viss betänketid få komma efter sommaren. Så jag ringde en privat istället och fick en tid på torsdag (i år, denna vecka). En perfekt morgontid dessutom. Kanon.

Summering: Det blir inte alltid om planerat men det kan bli rätt så bra ändå :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till hos tandläkaren

Sofia sa...

du kan måla grytunderlägg och sätta upp dem på väggen. Kan bli snyggt. Olika former på underläggen och eventuellt olika färger. :D

sonja sa...

Nja soffan, jag tror inte det. Tanken var att piffa upp anslagstavlan utan att behöva ta bort ramen för att klä den med tyg som jag hade gjort med den andra. Men färgen vill inte torka så det får nog bli så i alla fall

Sofia sa...

kasta skiten istället....