söndag, maj 30

vilken underbar helg

Dans på bordet vid grillplatsen i skogen vid sjön :-)

Grillmat på gång

Fin grillplats


Fin grillare




Fin fisk, blodig men fin. Kan försäkra att han simmade iväg med full fart sedan

Övrigt i helgen:
-Joe Labero i Rättvik. Väldigt bra show med humor och omöjliga trick
- Cykeln hämtad från service och testcyklad runt Orsasjön. Fungerade bra de första tre milen men sedan började det knäppa när jag trampar. Det måste kollas upp.
- Eurovision. Utan Anna tyvärr men med en annan tuff ung tjej som vinnare. En av mina favoriter
- Skogens dag på Orsa Outdoor på Born. Proffs som visade hur man ska hugga och såga om man vill vinna NM. Jag hamnade i en säljares klor och köpte en underställströja med huva som verkar såå himla bra för en frusen själ som jag.
- Mors Dag! Bästa presenten till bästa mamman :-)
Har jag glömt något?
-

3 kommentarer:

Jens sa...

ja du glömde den där knäppgöken vi träffade i skogen!!

sonja sa...

ja, hur ska man kunna beskriva honom?
Halvnaken, tyskbrytande, rädd för familjekonflikter och på vandring

Jens sa...

Vad sa du? va? nakenlopp i spaninen för 150 000 kr! ska jag göra det? va? vad sa du nu?

något sådant kanske samt det du tog upp