måndag, augusti 16

Händelserik helg igen


Ännu en fin fin helg är slut och en ny vecka på gång.


I lördags gjorde jag och gamla cykeln ett tappert försök att klara av cykelvasan utan skador. Och vi klarade oss båda två. Tog lite längre tid än jag hoppats på men det var en hel del stopp på vägen också som vi inte kunde styra över. På det hela taget är jag väldigt nöjd och kommer troligen åka igen nästa år.

När jag kom tillbaka till Orsa var jag dösugen på pizza och tönkte bjuda med Bettan, men hon åt redan surströmming med grannen. Så där hamnade jag också. Gott.

Sedan följdes vi till sjön och badade med hennes hundar. Och åt glass.


Igår var jag finkulturell och var på opera i det fria i vackra Vattnäs. Väldigt underhållande och vackert. Inte så uppblåst utan mer enkel opera som är imponerande och njutningsfullt. Knottriga armar fick jag :-)

Efter det så var jag hem en sväng och gjorde nytta sedan badade jag o Bettan med hundarna igen.


Och det gjorde vi i kväll också. Men ikväll var det kallt.....

Inga kommentarer: