tisdag, augusti 3

oj, det blev lite långt...

Skulle cykla 1-1,5 timme ikväll tänkte jag så jag gav mig ut före middag. Det blev en lite runda på drygt 6 mil, tog ungefär 3 timmar. Ett tag var jag osäker på vars jag var överhuvudtaget och jag hade ingen mottagning och ingen karta med mig. Ensam mitt ute i björnskogen, jättesmart. Men jag var på rätt väg och till slut så kom jag fram.

Undrar hur det kommer kännas i benen imorgon.....

Helgen var underbar som vanligt när jag är hemma. Gick som vanligt också fort. Positivt var att mina svinkoppor blev bättre och att jag nu ser normal ut igen. Känns lyxigt på nåt sätt.

På söndagen köpte jag min efterlängtade moraklocka från ikea och den står nu så fint i vardagsrummet. Och i förrådet har jag just startat frysboxen. I helgen ska jag plocka bär :-)

Inga kommentarer: