lördag, januari 8

IKEA fick behålla sina ljus och servetter

Ja, det är sant. Jag var på IKEA (utanför Gävle) men köpte varken ljus eller servetter. Köpte däremot sängkläder (så att vi kan ha lika), lampskärm, badrumsmatta och nya blomkrukor.
Före shoppingen på IKEA värmde jag upp (väntade på Bettan som var på anställningsintervju...) i gallerian intill. Köpte förutom två par jeans köpte jag ett par ursnygga lila mockapumps. Var ute efter skinnstövlar men hittade inga snygga. Så fjolårets julklapp från Jens blev omvandlat till dessa:


När jag kom hem på kvällen förberedde jag morgonens frukostfrallor. Som jag bakade ut imorse och bjöd mannen på innan han skulle till jobbet.




Nyss tog jag ut detta grytbröd ur ugnen. Ser väldigt fint ut det också.




1 kommentar:

Jens sa...

Kan säga att bröden var både goda och såg bra ut!