måndag, februari 14

Fantastiskt fin dag so far

Säger som Sofia- nu var det länge sedan jag skrev :-).

Jag stod över serietävlingen i torsdags och hjälpte till i sekretariatet istället. Spår fanns ändå inte pga några dm nysnö och halsen var inte hundra bra. Det är den inte nu heller visserligen...

I lördags var det (förutom Husumskidan) Grönklitt Ski Marathon, 42km i inte så hållbara spår. Men solen sken och kroppen kändes ok. Tiden inget vidare.

Igår var det vilodag. Idag började jag med spinning kl 6.30 sedan fin frukost som Jens fixat när jag var borta (så fin att jag borde tagit ett kort..). Liten shoppingtur på Intersport, ÖoB och Maxi. Behövde nya skidglasögon eftersom jag lyckats slarva bort de jag hade.

Men det bästa med dagen hittills, förutom frukosten, är att jag bokat in två intervjuer. Mora Rehab (semestervikariat) och Leksands vårdcentral (vik). Tyvärr har inte Skönvik ringt än....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till Sonja

Sofia sa...

Bättre sent än aldrig. :D
Hoppas att den sista hör av sig och att det går bra.