fredag, februari 18

Jobb på gång möjligen....

Intervjun på Mora Rehab gick nog bra, tror jag. Lite krångel med att jag måste ha F-skattsedel om jag ska jobba där men det kan det vara värt. Skulle vara ett väldigt givande jobb tror jag.

Har inte hört något från Skönvik så den drömmen får jag nog glömma för den här gången.


Däremot har jag ev ett jobb på gång i Älvdalen. Att stå som demopersonal och predika för nya halstabletter. Får se hur det blir. De skulle höra av sig idag. Ett jobb är ett jobb, så krasst är det.


Skulle baka surdegsbröd med hela rågkorn i veckan men då jag inte hann hitta några innan sista limpan var slut så fick det bli ett snabbröd med bikarbonat, yogurt, bovete och dinkel. Gott och snyggt.




Jag har inte visat på länge vad jag pysslat med i soffan. Och nu är den färdigbroderad! En fin kudde ska det bli bara jag ordnat med stoppning och sömnadskunskaper.




2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättesnyggt sytt, lycka till med demojobbet.

sonja sa...

Verkar som att någon annan fick demojobbet.
Har börjat på en liten julvepa nu :-)