fredag, augusti 12

helg, vecka, helg....

Förra helgen kollade jag på racing-cykel i Söderhamn. I kataloger bara men ändå. Hon i butiken skulle ringa denna vecka om priser men det har hon inte, ringer väl nästa vecka. I can't wait!
Igår beställde jag och idag fick jag en träningsklocka med gps och puls. Verkar helt perfekt, alla funktioner man vill ha. Ska testa den på söndag när jag springer Strömmingsloppet.

Jag är verkligen inne i ett stim nu. Har förutom strömmingsloppet i helgen (13km) också anmält mig till E4-loppet (halvmara) och Stockholm halvmaraton. Höga ambitioner är en bra början...

Åter till förra helgen, det hände ju mer än att jag kollade på cykel. Sofia och Jesper var förbi på deras resa söderut. Vi var på antikbutik, fikade, åt god mat och såg på Bravehearth.
Underbart men kort :-)

Veckan har gått fort som vanligt. Och plötsligt var det semester. Vi ska börja den med att softa i Bollnäs lite. Gå på höstmarknad, tvätta, springa i Söderhamn mm. Sedan åker vi norrut.


Inga kommentarer: