fredag, september 16

Tål inte seminarier?

Min tid på sjukgymnastdgarna är slut. Igår hade jag mördande ont i ländryggen och rejält magknip... Det släppte till kvällen men när vi tränade på SATS (sh'bam) fick jag avbryta pga ryggen. Det har aldrig hänt mig förut tror jag. Tydligen tål jag inte att sitta stilla 2 hela dagar.

Nu är det bara förkylningen som ska släppa också. Helst igår. Just nu är det slemmigt i halsen. Känns som att ev tidsmål på maran får vara. satsar på att se stan springande istället.

Idag är vi båda lediga. Ska gå en promenad kring söder och sedan shoppa lite. Självklart kolhydratladda lite också :-) Ikväll blir det Spamalot.

TIPS: Vi var på förhandsvisning på en film som har premiär om 1 vecka, Niceville. Rekommenderas verkligen. Den var väldigt lång men både gripande och rolig. Handlar om svart hemhjälp i Mississippi på 50-talet.

Inga kommentarer: