lördag, mars 3

Stafettvasan igår började med att Emma klev på bussen till första sträckan med fel skidor. Det löste sig. Alla landstingslag skulle få en gps-sändare, vi fick ingen. När jag skulle växla till Annika var hon inte där. Eller jo, hon var där men trodde inte att jag var där (blir så när man åker fort). Efter något som kände som en evighet, kanske 15 min, så växlade vi i alla fall.
När vi hämtade upp Johan hade han redan tagit Linas väska. När vi efter duschen skulle hämta hennes jacka i bilen så visade det sig att det inte var hennes väska, det var någon annans nästan likadana väska. Det löste sig också till slut.

Slutet gott allting gott kan man säga. Tyvärr blev jag lite sugen att åka Vasan igen....
Imorgon ska jag spinna vasaloppet på sporthallen.

För er som väntat på bilder från lägenheten kommer några här.

Altanen

Matplatsen

Köket

"Kontoret"

Sovrummet

Öppna spisen :-)

Tv

Myssoffan

2 kommentarer:

Sofia sa...

Det finns vasaloppsbiljetter på blocket som är tredje startled :)
Det ser väldigt ljust och fint men vart ska vi sova när vi hälsar på? :)
Nya köksmöbler? Väldigt fina, ska vi byta med något?

sonja sa...

i gästrummet som nu är förråd. eller i nya soffan. ny/gamla möbler som är omklädda.