söndag, maj 13

tränar hårt

Ja, det är vad jag gör allra mest just nu. Två cykelpass och två simpass den här veckan känns rätt bra. Särskilt de 10 milen som blev idag. Ju fler långpass jag kör desto mer avlägset känns det att klara av 30 mil runt Vättern....
Simningen däremot känns bra. Nu simmar jag 2km i bassängen utan att bli helt slut. Uttråkad men inte så slut i kroppen.
Löpträningen har inte kommit igång  riktigt än. Ska börja smyga in den i juni tror jag.

För att dämpa suget efter bebis, för att Sussie ska få sällskap eller bara för att ha något litet och gosigt att pussa på så hämtade vi en kattunge igår. Han har inte fått något definitivt namn ännu. Lutar åt Nisse eller Kurre, eller Isse. Hans sällskap är inte så uppskattat av Sussie än men han fått komma lite närmare varje gång innan hon börjar morra.

Efter cyklingen idag blev jag toktrött efter att jag hade ätit. Tack vare kaffe kan jag nog göra lite nytta nu. Tex lägga in annonser på tradera.

Bilder på kattpojken kommer i nästa inlägg, orkar inte ta bort katten från knät och hämta sladdar mm just nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

koppla mobilen så kan du mejla in bilder från mobilen direkt till bloggen

sonja sa...

har provat det men jag fattade inte hur jag skulle göra. nu skickade jag bilder till min mail, sparade dem på datorn och laddade upp dem därifrån