fredag, juni 8

bara en vecka kvar

Nedräkningen och uppladdningen fortsätter. I onsdags tog jag ett långpass med några från klubben. Körde ca 11 mil vilket kändes ok, får fortfarande ont i baken efter ca 6-7 mil. Det går nog inte att komma ifrån. Som vanligt blir jag jättetrött efter en längre tur, somnade nästan efter maten i onsdags. Så idag fick jag cykla till jobbet på en grusig cykel (självklart kom vi inte undan regnskurar helt i onsdags..). Jag ska göra rent den ikväll. Eller imorgon..

Imorgon efter jobbet ska jag köpa skönare cykelhandskar. Lite sent men några mil hinner jag köra med dem i alla fall.

Man har ju råd att shoppa lite nu när man fått rekordstor återbäring :-) He he! (4000kr gick till CSN och det var mindre än hälften om man säger så...)

Här kunde jag ha lagt in en bild på den goa grillmaten vi gjorde igår, på mina lökar och rädisor som växer så fint (de som överlever kattgrävningarna...) eller på något annat fint. Om jag hade haft en kamera och tagit några bilder vill säga. Tyvärr.

1 kommentar:

Sofia sa...

Ha du ingen kamera?