fredag, augusti 31

livet rullar på...

Efter semester kommer höst och då är det mycket som ska hända. Barn HLR-utbildning ska planeras, studenter ska planeras in, strokekompetensbeviset ska slutföras (prov!!) mm. Det känns verkligen att höstterminen kör igång nu. Bara att hänga på.


Jag har hängt på syrran i snart 5 veckor och tränat enligt hennes träningsschema. Nu börjar det bli en del långa pass (senast 130min..). Hur ska jag klara att hålla i den träningen när hon inte bor hos oss längre?
Jag har föreslagit att hon ska söka jobbet som kock på Lilla K men det verkar hon inte vilja. Så jag får helt enkelt jobba på min complience.

Jag kommer att klara mig utan Maria som träningskompis och hon kommer att klara sig utan Kent. Men man önskar att hon inte skulle behövt göra det…. En puss till Menton!

Bonus info: Min maxpuls är ca 190 bpm och Marias 200 bpm.....

Inga kommentarer: