onsdag, september 12

planerar ledigheter :-)

Kollar priser på kattpensionat, kollar ev flyg från Umeå till varma länder.... Har hittills kommit fram till att vi måste flyga från Arlanda för att kunna få någorlunda bra valmöjligheter och pris. Jag kommer inte att hinna upp till bröllopet eftersom jag jobbar, synd. Hinner knappt till festen, så det får nog bli så att jag stannar här. Jens plockar upp mig på väg mot Arlanda, vi lämnar katterna på pensionat och drar utomlands. Nåt sånt

Nisse ska inför detta kastreras, vaccineras och märkas. Lika bra att ta hela paketet.

Jag är fortfarande förkyld och harklar slem mest hela tiden. Tog en långpromenad i måndags men vilade igår. Tog emot en stor säck med ved och lite pellets. I helgen ska vi inte frysa, bara mysa :-)

3 kommentarer:

Sofia sa...

Vilket varmare land blir det?

Anonym sa...

Jag tyckte att vi hade bet mysigt och inte frös vi heller

Anonym sa...

Vi hade det välidgt mysigt i helgen.
Tack Sonja och Jens