tisdag, oktober 16

ladda

Nästa vecka ska jag ladda batterierna och ha en skön semester. Har tagit fram väskorna nu. Jens behöver packa en del innan han åker hem för bröllopet, jag hinner fixa det i helgen. Passen är klara, parkeringen bokad, försäkringskortet beställt (hoppas det hinner komma i veckan...)... Guidebok ska jag köpa imorgon så jag hinner läsa på lite innan. De senaste veckorna på jobbet har varit intensiva så det ska bli såå skönt med ledighet och skönt att se ett nytt land igen, det var ett tag sedan.

Jag är också laddad för en bra träningshöst. Nackspärren är så gott som borta så nu är jag igång på gymet. Dubbla pass idag, core och nordic power (=body pump). Det kommer att kännas i benen och armarna kan jag lova. Och såklart magen :-) gött

Nu blir det ansiktsmask och fikamys

(bloggen är ganska bildlös nu tyvärr, efter semestern blir det garanterat bilder :-))

Inga kommentarer: