onsdag, oktober 10

räkna ner

Man ska alltid ha något att räkna ner till. Nu när jag har räknat klart klassikertävlingarna och Jesus Christ-musikalen måste jag ha något nytt att se fram emot. Julafton är lite tidigt än tycker jag (även om jag fick julmyskänsla i helgen när jag började slå in några julklappar..)

Nu ser jag närmast fram emot semestern i Barcelona. Ska bli så skönt med ledighet och lite värme. Efter det så närmar sig Moneybrothers spelning 24/11 på Berns. Efter den ska jag börja räkna ner till julafton och adventsmyset :-)

Ford-notan slutade på 4150 kr, exklusive ombesiktningen. Sussies räkning har jag inte fått än, försäkringsbolaget har strulat till det med fel självrisk, men det lär väl bli strax undet 1000 kr :-). Utöver det har vi ju vaccinerat båda katterna, löjligt dyrt för 2 sekunders behandling och några ml medicin....

Fortfarande nackspärr.... :-(

1 kommentar:

Unknown sa...

kan ju räkna ner till du få träffa din systerdotter :D