måndag, februari 11

Tillbaka!

Dramatisk rubrik men det känns skönt att vara tillbaka som mig själv igen. Bara pyttelite snuva kvar men desto mer energi. Förra veckan var jag lite disträ och inte helt fokuserad. Den här veckan ska jag vara motsatsen. Det är planen i alla fall.

Det blev inget patientrekord förra veckan. Jag tvingades avboka tre patienter till förmån för en utbildning i Prator, ett webbaserat datasystem för överrapportering av patienter. Utråkigt och enkelt. 2 timmar avbokade, ca 15 min effektiv tid.
Jag kommer med all sannolikhet att slå rekordet på tisdag i stället, 10 patienter inbokade. Kanske spricker då också planen att vara full av energi hela veckan.....

Ganska likgiltiga resultat i helgen både i skidskytte och längd. Inget imponerande. Förutom Sofia Domeijs skytte. Det var kul. Dessutom tog sig ju Emil Jönsson till final i sprinten men att ramla när det gäller är inte bra. Fråga Ferry.
Idag är det vila i vm.

Inga kommentarer: