måndag, januari 19

hemma-helg

Helgen gick som väntat fort. Fredagkväll i soffan med familjen.
Lördag: köpte ny mp3, följde mamma runt ÖB och fikade i Arnäs köpcentrum. På eftermiddagen kollade vi skidskytte. På kvällen var det förlovningsmiddag. Gott och trevligt. Inga skandaler.
På söndagen åkte jag och Maria lite skidor. Stakning i tung nysnö. Sedan var det skidskytte, middag och hemresa.

Jag kan inte fatta att jag blir så trött av att köra bil själv. Innan Sidensjö var jag tvungen att ta lite choklad för att inte blunda. Men jag kom hem oskadd.

Idag har jag fått veta att jag inte ska på någon intervju i Matfors eftersom det fanns en sjukgymnast som skulle omplaceras och då får det vikariatet. Så jag får hoppas på intervjun med Visby imorgon.

2 kommentarer:

Sofia sa...

inga skandaler?????

hade ni väntat er de?

sonja sa...

Maria hade tänkt sig lite skandaler á la Hollywoodfilm :-)