lördag, april 4

Uddens gäng ska på Munken igen :-)

Den här veckan har gått så otroligt snabbt. Kanske beroende på att det varit mycket att göra på jobbet. Kanske beroende på det underbara vädret.

Veckans sista dag började inte så bra eftersom jag glömde cd-skivan till det vattengymnastikpass jag skulle led på morgonen hemma i datorn. Som tur var s ligger bassängen hyffsat nära hemma så jag fick trampa full fart på cykeln och hann i god tid tillbaka.
Som en bonus för att jag var så snabb så har jag fått 3 veckors förlängning på vikariatet i Visby!! :-) Nice!

Idag började jag förmiddagen med en löptur i solen (guud vad jag tjatar om solen, men den är underbar). Lång dusch, snabb äggmacka och sedan shopping. Ett par löptights, träningströja, 2 craft löparjackor på rea och ett par ljusbruna stövletter från din sko.
Sedan handlade jag och Hanna taco-grejer och öl. När vi kom hem pustade vi ut och satte oss i trädgården och solade (tjat igen...).

Nu har jag addat mamma på facebook och lagt till henne som facebookkontakt :-)

Dags att platta håret och sminka de röda kinderna innan middan.

Inga kommentarer: