fredag, maj 29

lugnet före stormen

Hela veckan har rullat på utan stress. Idag är det nästan för lugnt. Men jag kan nog hitta nåt pappersarbete att underhålla mig med fram till lunch åtminstone.

Klockan två i eftermiddag ska de flesta av oss ta friskvård och åka ut till Sörens lantställe och kasta varpa. Det ska bli spännande. Förhoppningsvis blir det bra väder och en trevlig eftermiddag.
Jag ska ha med fika så därför bakade jag chokladmuffin med fyllning igår. Men de blev kladdiga som kladdkaka och omöjliga att äta utan sked. Typiskt när man ska bjuda alla på jobbet.....

Annars verkar det mesta rulla på (förutom att jag inte har nåt nytt jobb än). Jag har gjort ett schema för vilka som ska ha hjärtgrupperna i sommar, fått tid för blodgivning, fått ordning på min krånglande dator/bredbandet (ta i trä!).... och i helgen ska jag köpa sommarsandaler!:-)

Inga kommentarer: