onsdag, juni 10

snart helg igen!

Mer än halva arbetsveckan är avklarad och det verkar som att jag hinner med alla mina tre avdelningar hyffsat i alla fall. Ingen som har klagat än...:-) Dessutom sköter jag köksveckan bra, inga klagomål där heller.

Med bara två arbetsdagar kvar på veckan är det såklart dags att börja planera vad som ska hända i helgen. Jag, Anna och Hanna har i och för sig redan bestämt att vi ska åka ut till Stora Karlsö på lördag, sedan grilla i trädgården och gå ut och dansa, troligen blir det Gutekällaren eller munken. Söndagen är det bäst att inte planera, det blir nog en vilodag.

Imorgon ska jag och några kollegor (och några tusen andra kvinnor) springa Vårruset. Problemet är att jag har skavsår sedan i söndags då jag promenerade runt i för små skor. Men eftersom alla på jobbet tror att jag är värsta superatleten ska jag springa så fort jag kan i alla fall. Dubbla skavsårsplåster ska nog göra susen.

1 kommentar:

Ragnar sa...

Kommer du till marknaden !

//Ragnar