onsdag, augusti 19

Heja Linus!

Linus hoppade strålande och är nu vidare till final på fredag! Tyvärr kunde jag inte se hoppningen (svt live-streamar men det går inte att se på jobbet tydligen...) Men det finns en live-blogg på aftonbladet som man kan följa. Inte lika kul som tv eller radio men bättre än inget :-)

Rätt lungt på jobbet idag. En obokad tid och ett återbud på eftermiddagen så jag tror det får bli en friskvårdspromenad runt Hemse snart.

Igår tränade jag och Anna efter jobbet och jag rodde som en galning så nu har jag träningsvärk, det är inte ofta det händer. Skönt!
Till middag åt vi kräftorna som var tänkta till kräftskivan i lördags. De var ätbara och rätt goda. Lyxig tisdagskväll med kräftor i en solig trädgård :-)

Svar på Marias fråga: Grästorp, kolla på en karta så fattar du

Inga kommentarer: