onsdag, mars 3

äntligen kurs! och dag ett på uppladdningen känns som ett liv av ätande

Summering: Ett makalöst bra OS (ffa för längdlandslaget) är slut. Merfokus på mello och glykogenuppladdning nu.

Strax innan kolhydratladdningen började åkte jag med tåget (jo jag kom fram hyffsat i tid) till Stockholm. Supertrevlig 50-årsfest, smaskig och dyr brunch på Strandhotel, promenad runt Nordiska muséet och lite shopping i Kista galleria. Sedan hem till Mora igen.

Blev hämtat på tågstationen och åkte direkt till Leksand. Brolle är nästan lika talangfull som Buddy Holly var. I alla fall var det en superbra muskial med bra rock'n roll. Hade gärna dansat istället för att sitta på en stol men men.

Katten är lika galen som tidigare, dvs klättrar på allt. Snart skruvar jag fast krukor och annat i fönsterbrädorna och sätter upp spisskydd runt hela diskbänken......

Dagens roligaste nyhet: jag ska gå en surdegskurs i Stockholm i slutet av juni! Äntligen fick jag plats.

Inga kommentarer: