söndag, juni 20

Inte alltid som man planerar.....

Igår skulle jag träna två pass eftersom jag prioriterade sushi och vin före träning i fredagskväll. Men min morgonpromenad fick ställas in pga ösregn. När det sedan var uppehåll och jag hade kunnat springa var jag lunchhungrig. När jag ätit och var redo att springa, t.o.m ombytt, då var regnet tillbaka.

Så det blev mycket bröllopsbevakning för mig igår. Lyckades dock klämma in en joggingtur med godkänd längd strax innan vigseln.

Det var helt fantastiskt vackert bröllop tycker jag. Klänningen, slöjan, allt folk, de fina sångerna, talen på middagen, tårtan, valsen...allt! Bäst av allt var nog Daniels tal på middagen. Underbart.

Idag har jag tvättat, bakat surdegsbröd med rågkross, frön och russin och muffins med jordgubbar och rabarber i. Även ätit god våffla med hjortronsylt och grädde i våffelstugan med Sylvia och hennes kille.

Appropå planering har jag skrivit ut spelschemat för Peace&Love och börjat markera och planera :-)

Nu ska jag skynda mig att träna innan regnet kommer och förstör igen.

Inga kommentarer: