torsdag, juli 1

en snabbvisit i Stockholm, lite bullbak och shopping i Mora

Precis det har jag gjort sedan helgen.
Måndag och tisdag var jag på 1,5 dagars surdegskurs i Stockholm. Min födelsedagspresent till mig själv. Mkt lärorikt och kul. Det är inte så ofta man pratar jäsning med andra surdegsintresserade. Fick ju också umgås lite med moster. Jobbigt dock att åka buss....

Igår bakade jag goa bullar. Som ska förtäras på födelsedagen. Bjöd också mina stackars arbetande kollegor på lite av allt bröd jag fick med hem. De blev så glada såå.

Idag har vi shoppat lite i Mora, badat i Siljan och åkt lite bil med Sussie och hittat en fin badplats.
Nu är det packning och lite städ som återstår innan vi drar till Peace & Love :-) Och efter det så blir det hem till kära barndomshemmet och då är det snart födelsedag!

Notera att jag fyller år snart :-)

1 kommentar:

Sofia sa...

Notera att vi redan inhandlat present