onsdag, maj 23

Semi 1

Jag tänkte ett varv extra att jag skulle hinna på yoga innan ESC började. Jag kom till Bollnäs och yogan var inställd pga att det bara var två som hade bokat (jag hade inte bokat...). Gymet eller zumban var inget alternativ när det var 20 grader varmt ute och så härligt. Så det fick bli en power walk runt Bollnäs på drygt en timme. Både lunch, fika och promenad ute igår, sommaren är här!

Kom hem i tid så jag hann förbereda lite mackor och te innan det började. De som gick vidare var väntade och rätt. Moldavien var konstigt och kunde bytts ut mot Finland. Annars var det bra. Ryska gummorna är faktiskt väldigt charmiga. Lustigt att de sjunger bättre när låten drar igång i tempo än i den lugna inledningen.


Idag blir det en tur till simbassängen efter jobbet och kycklingburgare till middag.

1 kommentar:

Sofia sa...

Jag gillade också finland :-)