torsdag, januari 15

Vilket skytte!!

Jag missade tyvärr sista sträckan på staffetten eftersom jag var tvungen att rusa iväg till spinningen men oj så bra de sköt. Sofia Domeij lyckades verkligen få till det över förväntan. Hoppas bara att de kan lyckas med samma fullträff på VM. Det ska bli riktigt spännande.

Medan jag kollade skidskytte och åt middag ordnade jag med adressändring och sökte ytterliggare ett jobb. Det gäller att hela tiden ha annonser ute, att hela tiden ha något på gång. Vi får se hur det löser sig till slut.

Idag ska jag packa in så mycket som möjligt i bilen så att jag kan åka till övik direkt efter jobbet imorgon. Många kartonger blir det.....(de flesta är ännu opackade...)

Jag kan verkligen inte förstå hur Maria kan ligga så långt före i syskonkampen just nu men jag ska banne mig vinna!!!

1 kommentar:

Sofia sa...

herrarna var tyvärr inte lika bra som damerna :-(

och maria har skaffat en Morot för att träna.. kanske du ska testa de också