söndag, september 13

näst sista helgen.....

Väldigt skön helg. I fredags tog jag och Hanna en långpromenad efter jobbet sedan blev det billig och god middag på Etage med en öl. Te i Hannas soffa och sedan hemma blev det BjörnGustafsson-klipp på Youtube tills klockan var lite för mycket.
Igår bakade jag sockerkaka, fikade med Hanna på stan och provade ett par supersnygga pumps. Det skulle jag inte ha gjort. Jag köpte dem inte men risken finns fortfarande.

Vi lagade lasagne och inväntade midagsgäster. Ingrid kom men Karin hade helt missat att det var denna lördan och inte nästa helg. Så hon kunde inte komma. Väldigt klantigt av henne och väldigt synd men vi hade en trevlig kväll i alla fall. God mat (lasagne, sockerkaka med vitchokladglasyr och bär), gott vin och gott sällskap. Trion drog ner på Munken och dansade nonstop tills musiken blev tyst :-)

Idag har jag sovit hela förmiddan, bakat bröd och ätit en del. Nu ska jag nog ta mig ut i solen innan det är försent.

Inga kommentarer: